راه های طبیعی برای کاهش Proteinurine در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای کاهش Proteinurine در بیماری های کلیه

راه های طبیعی برای کاهش Proteinurine در کلیه DiseaseIn طور کلی، کلیه سالم قادر به نگه داشتن پروتئین از نشت از بدن از طریق تابع فیلتر گلومرولی و تابع جذب دوباره توبول های کلیوی است. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، مقدار زیادی پروتئین از طریق ادرار است که همواره مرخص افراد مبتلا به برای پیدا کردن راه های طبیعی برای کاهش پروتئین در ادرار.

چه راه های طبیعی برای کاهش proteinurine در بیماری های کلیوی مفید است؟

کنترل مصرف پروتئین
اگر کلیه دچار اختلال شده است، پروتئین بیش از حد کم کیفیت خواهد بار کلیه را افزایش می دهد تا حد زیادی. بنابراین، میزان متوسطی از پروتئین با کیفیت بالا ضروری و مورد نیاز است. سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر و ماهی مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند. در اکثر موارد، یک سفید تخم مرغ، یک لیوان شیر و 0.1 کیلوگرم لاغر به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیاز خود را از پروتئین است.
مصرف میوه
بیماران با بیماری کلیوی همیشه پیشنهاد به مصرف بیشتر میوه ها، اما هر میوه نیست برای شما مناسب است دلیل آن این است که میوه های مختلف شامل تغذیه های مختلف است که تعیین که می توانید آنها را در اینجا غذا خوردن، ما به طور عمده سه میوه توصیه: .. کران بری، انار و کیوی میوه. این میوه ها تمام نه تنها می تواند بهبود عملکرد کلیه و همچنین حذف مواد زائد کمک کند.
نوشیدن برخی از چای گیاهی
برخی از چای گیاهی ثابت شده است که آنها برای سلامت ما خوب است. به عنوان مثال، 1 یا 2 فنجان چای برگ گزنه قادر به کمک به بهبود عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا پایین تر است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، پروتئین در ادرار کاهش خواهد یافت ، TOO.
همه آن اقدامات برای کاهش proteinurine در بیماری های کلیوی مفید است، اما آنها می توانند آن را متوقف کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان موثر می توانید proteinurine توقف بیمار کمک کند، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می توانید این درمان را امتحان کنید.

اگر شما سوال دیگری در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: